Wan Anis Maisara

 


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Nama saya Wan Anis Maisara Binti Wan Syaiful Amirul dan lebih dikenali dengan panggilan Anis . Saya lahir pada 23 April 2004 dan berusia 19 tahun. Saya lahir di Negeri Terengganu dan merupakan anak ke 2 daripada 4 adik beradik. 

Selepas tamat sesi persekolahan saya telah menyambung pelajaran dalam Kolej Matrikulasi Pahang di Gambang dengan mengambil jurusan Perakaunan dan mendapatkan CGPA 3.71 yang telah membuka peluang saya untuk meneruskan pelajaran di Universiti Kebangsaan Malaysia.

Kini, saya merupakan seorang pelajar Tahun 1 Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan, Fakulti Ekonomi dan Pengurusan di UKM Kampus Bangi. Saya amat berbesar hati kerana dapat memasuki universiti pilihan saya dan berharap agar saya lebih berusaha untuk mencapai keputusan cemerlang serta dekan untuk setiap semester

Terima Kasih.


Comments